Μέχρι στιγμής, έχεις οδηγήσει τη C4 μόνο σε χωμάτινες επιφάνειες. Τι πρόγραμμα δοκιμών έχεις κανονίσει για τη συνέχεια; «Θα πραγματοποιούμε δύο μέρες δοκιμών πριν από κάθε αγώνα. Οι λεπτομέρειες δεν έχουν κανονιστεί ακόμα και δεν ξέρω μέρος και ημερομηνία». Δεν σε ανησυχεί ότι επέλεξες ένα αυτοκίνητο με γνώμονα τις επιδόσεις του στην άσφαλτο, χωρίς να το έχεις οδηγήσει σε αυτού του είδους τις επιφάνειες; «Δεν με ανησυχεί καθόλου. Έχω αποφασίσει ότι στον αγώνα της Ισπανίας θα προσπαθήσω απλά να βρω το ρυθμό μου και να δω που βρίσκομαι απέναντι στον ανταγωνισμό. Θα μας βοηθήσει να δούμε και κάποια πράγματα για το 2010. Πάντως, η αλήθεια είναι ότι έχει αποδειχθεί πως η C4 είναι το ταχύτερο αυτοκίνητο αυτή τη στιγμή στην άσφαλτο». Ο επικεφαλής της Citroen Racing, Olivier Quesnel, ελπίζει ότι θα μείνεις με την ομάδα και τη νέα χρονιά. Πότε θα κάνεις τα σχέδια σου για το 2010; «Τα πάντα για τη νέα χρονιά, εξαρτώνται από το αν θα μπορέσω να καταφέρω να αποκτήσω τη χορηγία που χρειάζομαι. Αυτή τη στιγμή όλα είναι στον αέρα, με αποτέλεσμα να μην έχει παρθεί καμία απόφαση». Πως αντέδρασε ο Malcolm Wilson όταν του είπες ότι επέλεξες τη C4 αντί για το Focus; «Η σχέση σου με τον Malcolm παραμένει πολύ καλή. Είχαμε ακόμα μία μεγάλη σε διάρκεια συζήτηση στην Αυστραλία και αποδείχθηκε δίκαιος και επαγγελματίας. Έχουμε ακόμα επαφές και δεν υπάρχει πρόβλημα μεταξύ μας». Θεωρείς ότι ο αγώνας που κάνεις το ντεμπούτο σου με τη C4 είναι δύσκολος; «Βασικά, η άποψη μου είναι ότι δεν πρέπει να φοβάσαι για τίποτα από ότι λέει ο κόσμος. Δείτε για παράδειγμα την παρουσία μου με την Xsara φέτος. Ήταν ένα αυτοκίνητο προδιαγραφών 2005 και όλοι έλεγαν ότι είμαι τρελός που συμμετέχω με αυτό, αφού ρισκάρω τη φήμη μου. Έλεγαν ότι δεν θα είμαι αρκετά γρήγορος, αλλά απέδειξα ότι έκαναν λάθος. Στα Ράλλυ αυτό που έχει σημασία είναι να μπορείς να προσαρμοστείς σε απαιτήσεις και συνθήκες. Σίγουρα, η Ισπανία θα είναι μεγάλξ πρόκληση, αλλά ίσως και να εκπλήξω κάποιους». Τι πιστεύεις ότι μπορείς να καταφέρεις στην Ισπανία; «Είναι δύσκολο να πω. Η Ισπανία θα είναι ένας αγώνας που θα προσπαθήσω να βρω την ταχύτητα μου, την οποία περιμένω ότι θα βελτιώσω κατά τη διάρκεια του αγώνα. Σίγουρα, είναι δύσκολο να κερδίσει κανείς τον Sebastien στην άσφαλτο, αλλά με αυτό το αυτοκίνητο πιστεύω ότι έχω την καλύτερη ευκαιρία που μου παρουσιάστηκε από το 2004, για να κάνω κάτι καλό». Τώρα που έχεις ένα ανταγωνιστικό αυτοκίνητο στη διάθεση σου, όλοι έχουμε μεγάλες προσδοκίες από εσένα. Σε γεμίζει αυτό το γεγονός με άγχος; «Όχι περισσότερο από το συνηθισμένο. Όλα αυτή τη χρονιά με τη Xsara είχαμε πολύ άγχος. Είναι πολύ σημαντικό για μένα να σημειώσω καλές επιδόσεις. Αν δεν το κάνω, δεν θα μπορέσω να βρω χορηγούς για τη νέα χρονιά. Θα έχουμε να κάνουμε με ένα τελείως budget». Μετά την Ισπανία, όμως, ακολουθεί το Ράλλυ της Μ. Βρετανίας, όπου και έχεις κερδίσει τρεις φορές στο παρελθόν. Μπορείς να το επαναλάβεις; «Ελπίζω να μπορέσω να παλέψω για μία θέση στις πρώτες θέσεις. Όπως είπα και πριν, δεν νομίζω ότι είχα ποτέ καλύτερη ευκαιρία για να διακριθώ από το 2004. Αν μπορώ να είμαι μπροστά από τους περισσότερους συνδυασμούς στη Φιλανδία, τότε τι πιστεύετε ότι μπορώ να καταφέρω με αυτό το αυτοκίνητο, χωρίς να αντιμετωπίσω πρόβλημα; |
11 Σεπτεμβρίου 2009
«Η καλύτερη μου ευκαιρία από το 2004!», δηλώνει ο Solberg
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου